ta för dig

Måste ta och visa lite från mina senaste veckor. Jag har fått min tumme att bli röd, diggat en kille som tog för sig i bussen, tyckt att skolkatalogens baksida är onödigt töntig, hoppat till av ipreenmannen på ica, försökt att se asglad ut i en liten hatt, handlat ljuvliga doftljus, lekt med jonathan, haft burgartävling, skrattat åt julia när alla hennes böcker var borta från skåpet, skrattat åt emelies fula teckningar som ska förställa mitt efternamn, haft det mysigt i datasalen, dampat sönder när jag skulle klä på skyltdockorna något fint när det bara fanns fula kläder.


och så har jag fått ronja att gå loss framför kameran. Kan tänka mig hur ful jag var där bakom kameran som gjorde alla fula rörelser för att hon skulle härma mig.
(gullan kommer igång ordentligt mot slutet)

Kommentarer
Postat av: Emelie

mina teckningar e finast :D jag ska nog byta till ES bild :J

2009-12-10 @ 22:28:28
URL: http://mlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0