släng dig i väggen. och läs inte mer nu mormor, för din skull

jag är ledsen och arg
okej here we go
1. jag vill vara vig, jättevig och inte stel - helvete
2. jag är inte bra på något, alltså lite sådär extra bra - faaaaaaaan
3. jag har inte ett eget rum här hemma (har tagit över jockes när han ändå är i sthlm några dar)
4. jag vill också vara 18, ha körkort och gå på krogen
5. jag klarar inte av för sorglig musik utan att det kommer upp massor minnen - som inte borde komma nu..
6. jag är så otränad man kan bli
7. jag kan inte skicka sms, jag bara väntade på att min mobil skulle paja, satanhelvetefan
8. jag vill börja om mitt liv - fixa alla misstag

snackade med någon random på msn nyss, eftersom jag var så ensam i min ensamhet. tyckte synd om honom, tänkte sitta hemma själv och spela på självaste nyår. jag peppade honom iaf att åka till uddevalla. kände att jag gjorde dagens vänliga gärning där.
tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0