lilla lilla fingret...

egentligen inte mitt lilla finger, för det är det största fingret av alla jag har som gör ont. Det är lite trasigt på sidan av nageln. Fattar inte varför hela fingret ska göra ont för det.. Iaf så är det jättevarm och mina andra fingrar är kalla, knaskalas. Snart ska jag iväg och handla en julklapp innan jag sticker hem till pappa och leker julklappslek:)
Funderar på att köpa 6 st 200g marabou kakor, det hade ju faktiskt varit en god julklapp eftersom jag har hört att priset på dom kakorna går upp så är det väl lika bra att man börjar hamstra.
På tal om fingrar. Eeken har stora händer, Hanna har små händer. älskar Hannas små händer
ps. jag har dammsugit hela nedvåningen (jag vet inte hur man säger/skriver det) och städat badrummet. Snart är det jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0