julia talar ut:

jag och hanna går in i datalasen. sitter här kanske en kvart eller nått tills jag upptäcker att det är några som har lektion här inne. schööna vi är då som bara kommer in och latjar vid varsin dator. schöön läraren är som skiter i oss då. inte så schöönt att vi inte får ha han som lärare.



nu undrar jag varför ingen läser min blogg !!!?? jag blir djupt sårad och får ett hål genom magen när jag tänker på det... Alltså jag sitter vid datorn och dreglar varje dag för vadå? för att några få vänner försöker att vara snälla mot mig och visa att dom läser den. bloglovin då? typ 8st som följer min blogg..
jag är ledsen nu. ska ha expo nu med. hanna och jag kommer troligtvis få gå till stan och kolla skyltfönster eller trender eller nee just ja , det har vi redan gjort. kommer få någon annan tråkig uppgift. vi skiter i den och köper julklappar ist, känner ni hur jag steg på coolskalan nu?
hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja läser jämt din fina bra bästa blogg:(

2009-12-07 @ 14:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0