hos min lover - datorn

fashion, put it all on me
don't you want to see these clothes on me


Fick med mig en plånbok, jeansleggins och sist men inte minst en klänning som ska få vara med mig och fira det nya året från gårdagens shoppingrunda. Det var mysigt och sofias mamma är så snäll så jag börjar undra varför jag inte är med henne ist för sofia..
skämt å sidå
missade såklart bussen hem till åtvid där jag skulle sällskapa med affe. Träffade honom på stan ist och åkte hem senare. Hem en snabbis och sen vidare till affe. fram och tillbaka, fläng och häng.
(har liksom ingen vettig bild att lägga in. Men vad är det här för spännande bild? hittar massor knäppt efter att adde haft datorn alltså)

Kommentarer
Postat av: andrea

jaa men de är sääääkert jättenormalt att ha en tampong i handen all the time :) säkert jättejättenormalt :)

2009-12-29 @ 22:53:13
URL: http://addenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0