dödssjuk!

jag ser ljuset, JAG SER LJUSET
tror jag
känns så
åkte hem från farmor och farfar inatt. Det tog 8 timmar och vi var hemma efter 4... seg resa, jag sov ingenting eftersom jocke ville att vi skulle hålla oss vakna. Min hals är förmodligen blodig nu av allt sprängande. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, snälla snälla ge mig tips på hur man blir frisk! Jag överlever inte..
Ska hem till mamma snart men jag orkar inte röra på min kropp och fixa mig. Så jävla tråkig är jag när jag är sjuk också. Just därför borde ni få mig frisk, annars blire en trist blogg och det får ni leva med.
ännu en gång ska jag visa mina skills från paint
såhär lycklig vill jag vara, men jag tror aldrig jag kommer nå den lyckan igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0