2009

Var redo på bilder mina vänner. Jag har varit med om ett stråålande år !
JANUARI
en vecka i lindvallen med familj och kusiner - underbart
blev en massa pulka också
kingen där bak!

FEBRUARI
en väldig massa barngympa -  jag tyckte om att vara med

februari var toppen på min cs karriär -  jonte mobbas

en resa till farmor och farfar i dalarna

Mina kära vänner Nathalie och Lisa fyllde 16 - bilderna funkar inte..

MARS
fest på kulturhuset - där såg jag ut såhär (har inga andra bilder)

massor bus med biffen (kanske inget speciellt för mars)

Kevin kom hem till oss♥


APRIL
Ida och jag tog oss in i gamla gymnastiken och busade loss. Hittade en vind eller nått

skolinnebandy - och självklart vinst för 9d1
då hade jag inte riktigt samma planer för min framtid

partaj hos filé - såklart



MAJ
mysig middag och sånt skoj hos evelina

jag räddade livet på en stackars mus

vädret var underbart och jag levde livet i mina älskade glajjor

hyrde stuga i katrineholm - med jockes och addes polare


hälsade på pontus i göteborg - blev även lite liseberg

ojoj, så kul!

träffade martin AKA perten hehe


JUNI
fotbollscup - vinst för smurfarna (9d1)

kusin albin tog studenten

slutade 9an - lämnade världens bästa klass. helt oslagbar♥

cykelsemester till västervik med sofia ida adde och jocke

nästan 2 veckors arbete hos farmor och farfar




JULI
kryssning - ojoj, bland de bästa dagarna i mitt liv!

åkte till Kalmar med Simone

vidare till väster vik och VIS festivalen
natta får priset för årets bula asså!
fick beskedet om jönköping
åkte sill selma lagerlöf spa och sunne vattenland med pappa carina och ida - kalasmysigt

AUGUSTI
töserna i släkten hälsade på mormors och mammas vänner i tyskland

sofia fyllde 16 :)


paddlade en bit på göta kanal med sofia -  inga bilder på det visst
mini roadtrip till göteborg med 5 galna grabbar
flyttade till jönköping
sköna gröna grebo
jag fyllde 16 !!
käftskiva, sen vidare till eh och parken

SEPTEMBER
jag träffade hanna julia emelie och simon♥


ida och sofia hälsade på i jönköping - åkte  till nässjö och såg robin



OKTOBER
mycket fester
1.herge

2. nån lokal i djurgårn
3. halloween hos theresa
4. halloween hos jossan
blev aningen blondare
julia och emelie kom och hälsade på

NOVEMBER
min deppmånad
hälsade på allé
händer inte så mycket mer värt att nämna
eller jo, jag fick ju mvg i rörlig bild. helt okej liksom

DECEMBER
vet inte riktigt vad jag ska nämna
nattinnebandy, julafton och sånt

♥♥Gott Nytt År !!!♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0