boba

Hemma från en tripp på stan med Andrea och Jocke. Hann knappt kolla på något till mig själv eftersom vi hade ca 1,5 timma på oss och jag skulle hjälpa Jocke hitta 6 månaderspresent till Andrea. Dom är för gulliga asså. Efter lite letande hittade vi minsann.

Om 12 dagar fyller jag år !! Fick iaf present av andrea idag eftersom jag snart flyttar och hon åker hem till Katrineholm. Det var supergulliga örhängen från Pilgrim, tack sötbulle!



Fick hem ett brev från Per Brahe i Jönköping också. Kl 10.00 i sal 101 ska jag vara på torsdag, alltså om en vecka (!) HUJEDAMIG. Klass SP1a. Vet inte om det kommer stämma sen. Ska se om jag kommer in på Mediaprogrammet istället.


 

Nu ska ja platta till håret lite, sen far trion till Jacobsson !! WOHOO 
Blir att laga lite mat och ha det mys med mina favoritbarn. 

/ J

Kommentarer
Postat av: Andrea

jag är väl ingen bulle hellerrr? :O varsegoo iaf!

2009-08-13 @ 18:58:49
Postat av: julia -> andrea

klart du är en bulle! :)

2009-08-14 @ 02:42:32
URL: http://heeltgalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0