keep it loud människor!

Första dagen avklarad. Helt okej. Skolan är fräck och så men det är ju inte superkul när man inte känner någon, fast vad hade jag förväntat mig ? Hoppas allt löser sig med byte av klass också. Vill inte gå i sam längre.. Ska försöka byta till media så fort som möjligt !
Annars måste jag säga att mitt schema såg rätt bra ut. I morgon ska jag vara i skolan en kvart och prata med min lärare sen åker jag hem till åtvid. På måndagar har jag bara en lektion också så det är rätt fint.

Moster har bakat bullar, älskart!


Keep it loud i linköping i morgon! WOHOOO ADAM TENSTA !! (L)
Det kommer bli en kanonhelg!

/ J

Kommentarer
Postat av: Anonym

byta i tid bara, jag kom på att jag kommit på fel linje i december och var tvungen gå om ett år :(

2009-08-21 @ 13:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0