jag lyckas alltid !

Jo jag fick ju schemat och hon förklare tydligt och ringade in på pappret att jag skulle gå till sal G312 och att lektionen började 13.10


Kl 13.10 satt jag inne i sal G312 och jag skrev upp mig på listan eftersom jag var ny. Läraren gav mig tydliga instruktioner och jag satte igång och jobba med mitt "skyltfönster" med temat dryck och jag fick en ful grön kopp jag skulle göra reklam om. Efter 1 timma och 10 minuter kommer en annan lärare in till mig.
Han sa att jag jobbade i mp1a gruppen fast jag går i klass mp1b och att han hade redan satt mig i en grupp med den andra klassen. Ao det är krångligt men jag gick helt enkelt till fel klass och jobbade i 1 timma och 10 minuter! haha heelt galet ju !!
Jag gick ut och garvade sönder.
Fick iaf gå till rätta klassrummet. Medans jag var borta hade dom varit ute och intervjuvat folk med mikrofon och sånt. Så jag fick vara med och redigera ljud lite. det kommer bli grymt sen iaf
Oj tror att dom flesta av mina få läsare inte ens läste det här otroligt roliga inlägget..


samma jävla pose som alltid
of course

/ j

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag gjorde och jag skrattar åt dig för du är trög :)

2009-09-02 @ 10:53:01
URL: http://centrodelavida.blogg.se/
Postat av: julia

Man kan alltid räkna med ronja minsann :)

2009-09-02 @ 16:59:47
URL: http://heeltgalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0