det blir liksom pinsamt när folk passerar

man kan undra om jag har det kul här i skolan på min håltimma på fyra timmar (jaa jag smutskastar det hålet varje tisdag, vänj dig). det har jag inte. jag är ju fasen ensam.
sitter i lilla redaktionen och typ läser bloggar....
skriver blogg..
kolar fb......
tar bilder på mig själv...
funderar över vilken effekt jag ska ha på bilderna...
bestämmer mig för ingen..
jag sitter och drar en skön pose när folk kommer och går förbi..
stänger snabbt ner och inser att personen har redan sett att jag haft photo booth uppe och nu såg hon även att jag tryckte ner det snabbt. åååååh jag gör ju fan bara bort mig. men jag är nöjd.
I'm just like, I don't give a fuck

Kommentarer
Postat av: Lisa

vart har tösamaja köpt sin fina tröja??



Kram

2012-02-28 @ 19:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0