Det är okej att va fag

Tjenna! Morning!
Ville mest visa min macka som jag inte åt upp. Och så ville jag såklart säga att jag satte klockan på 06.00 för att gå upp och träna på min alltså enda sovmorgon jag lyckades knycka igår. Har precis druckit upp kaffet (asså jävlar va vuxet.. När hände detta?) så dax att packa väskan och dra.
förresten. Ni vet väl att jag i princip är brandman nu? Körde labyrinten igår. Inte nog med att det var sent igår kväll och kolsvart där inne. Det var fan möblerat som en skräckfilm!! Och så ligger det dockor lite här och var. Efter gått genom två rum i total mörker så var jag tvungen att tända pannlampan.
Aa, va bara det jag skulle säga.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0