Bakishänget med gänget

Har skrattat till tårar hela morgonen. Igår var så jävla bäst!
Efter mycket sökande efter en sista teamm8 hittade vi amel. Alltså andrea amel och jag skulle besegra alla på boda borg. Sveriges dreamteam! Hade kalaskul, åkte hem, duschade och var redo för fest. Jag fick köra melchers bil YEEES! det trodde ingen. Skötte mig bra :)
Båtfest blev det och jag var nöjd som aset. Sen gick det utför som alltid. Men asså kul fortfarande, det ska vi komma ihåg. Plankade på Harrys (fuck yeah) för min mobil va död och jag letade efter en bekant själ. Hittade robin aa ringde runt lite. Festligt som fan. Sen tutade vi hemåt.
Ligger nu och dör av baksmällan. Jag är nöjd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0