åååååh min saga ♥

min dröm var så jävla perfekt dröm. jag minns inte riktigt allt som vanligt, och ni pallar inte höra alla smådetaljer. men det slutade med att jag var inlåst i en skåpbil eftersom jag var fångad typ (jag hade gjort något dumt men för något gott). Sen kom min älskade och hans vän. Jag knockade ett äckel i bilen och kom ur den. där stod han, mitt hjärta, min räddare, mitt allt. han sa, ta det här och spring. pussade mig och sa att han älskade mig. jag var millimetern från att bli tagen igen men jag ba sprang.
sen stod hela åff a-lag och hade kontroller men jag haffade jb på vägen så han underhöll dom med sitt babbel.
sen ringde alarmet. FAAN
jag älskar dig med min pojke. hoppas vi möts igen.
önskar jag visste vem du var min tappra riddare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0