alla som inte levlar

jag vet inte riktigt vad nu. jag sitter och förfryser i mitt förfrysar-rum. täcke och sockar -check! tar en lugn fredag. mmmmm jodå, det ska väl sitta rätt bra nu ändå. hänger mest och lyssnar/tittar på avicii. förjävla bra kille. får man ett frikort väljer jag honom! eller robin bengtsson, men han har ju flickvän.. aja, löser sig.
ska handla en skvätt så vi kan laga tacos, jag jonis padde och jocko. IDOL OCH TACOS. min kväll. din kväll. skoja. bara min. ha så kul på era feeezzter... loosers
hittade en skön lirare här också. en neger med lite sköna moves liksom. checka in han i rosa. han smyger sig fram i ena hörnet efter en minut typ. kör lite mer bortåt två minuter - för er idioter som inte vill se hela. jag upptäckte också att han inte var den enda. men han utmärker sig ändå, cool.

Kommentarer
Postat av: slida

skön neger!

2011-09-24 @ 12:15:41
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0