en massa saker från skallen

visst du kan klippa dig skaffa en annan tjej
men när du strippar och klär av dig är det samma grej
visst du kan skratta och låtsas som ingenting
men jag vet allt om dig för du har varit min
du är någon annan nu iofs
men när du strippar och klär av dig är det samma grej
när du strippar och klär av dig är det samma grej

jag har sovit gott i bussen till veronica maggios nya album. det är brilliant. jag älskar hennes texter.
det är typ oväder ute - jag måste springa 8 km . gör jag det inte idag måste jag imorgon. gör jag det inte idag kommer jag lacka på mig själv imorgon. gör det imorgon. det gör jag. nu lockar allt mer än geografin. jag måste ju bli godkänd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0