NU NI!

tänkte att jag skulle försöka fixa iphonen så jag kan lyssna på musik. Jag gick till Telia. äntligen min tur. berättar problemet för denna relativt unga killen. Han visste inte mycket inom detta så han började söka på på google. vi kollade tillsammans på dataskärmen. först kommer han in på en fjortisblogg, han trycker tillbaka. klickar på nästa länk. samma blogg kommer upp, men denna gång är det bara 2 stora bröst som visas. garvade ihjäl mig inombords. "haha oj, vad är det här för blogg?" säger han och shit va han skäms.
Han kollar vidare och hittar inte mkt att gå på. sen ser jag heeltgalet.blogg.se - åhdinjäkladumma. ungefär så, jag har ju skrivit om denna kod i ett inlägg. SHIT TRYCK INTE DÄR tänkte jag. självklart gör han det!!! nästa tanke var typ JAG DÖR OM JAG HAR EN BILD PÅ MIG I DET DÄR INLÄGGET! han börjar bläddra ner, mitt hjärta bultar som fanken, det var bilden på mig med skidglajer och gör cpmin. Syntes som tur var att det inte var jag. "det är bara massor konstiga bloggar" säger han och klicka tillbaka. såklart är nästa länk till min blogg också !!! jag säger fort som fanken att jag ska testa att installera om itunes så återkommer jag om problemet kvarstår.
tack och hej. gick ut och garvade. jäääävligt nära dööden upplevelse assåååå
annars älskar jag dom här. har saknat min bästis som jag äntligen fick en kväll med. hennes pojkvän får man ibland på köpet. men han är rätt bra ändå :)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Saknat dig med väldansväldans mkt!! Puss på myskvällen! <3

2011-01-22 @ 12:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0