9. min allra bästa kväll

den är jättesvår. det första som kommer upp för mig kryssningen juli 2009. Jag hade så sjukt kul. Nån grej jag bara vill glömma nån grej jag vill göra om tusen gånger om. Asså WOOOW vilken kväll/natt/morgon det var. Framåt 4-5 på morgonen var jag och jeppe och kollade in soluppgången, la oss i bollhavet och drack sprite. Sen fick vi idén att marcus och systrarna, som vi träffat tidigare, inte borde sova. gick ner och knackeliknacka. dessutom träffade vi på tv-teamet som skulle upp och hänga lite i baren. snicksnacka lite med en av tjejerna, vips så fick jag hennes nummer om jag behövde praktikplats. sämst av mig att jag inte har behövt. pinit när jag ringer sen en vacker dag och hon ba veerkligen inte minns vem fan jag är. skit samma, världsklass på den kvällen alltså!

världens bästa kväll tror jag.
älskar mitt gäng.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Underbart :) måste göra om !

2011-02-25 @ 10:16:28
URL: http://sarahjacobsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

måste hålla med dig, bäästa !

vill göra det om och om igen, bästa gänget <3

2011-02-25 @ 17:32:34
URL: http://hanniijacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0