yeah yeah what a shoooooooooow

hatar att jag ibland gillar avril lavigne. gillar absolut inte att jag erkänner det här på bloggen. men gör det ändå, för att ni som lyssnar på henne får skämmas lite. eller så står ni för det och är gryma. men jag vägrar fortfarande lägga in någon avril lavigne på min spotify.
annars någon jäävulsk träningsverk i höfterna. DÄR JA, träna lite mer höfter kanske. måste bli så.
tänker läsa lite bok ute i solen. ja fan vilken bra idé. inte för jag vill läsa, men för att jag ska ha läst tills imorgon och jag tänker göra min läxa! önskar att jag tyckte om kaffe också, det skulle liksom vara snyggare att sitta ute med en kopp kaffe och en bok. lite cimon över det hela. men har inget café string heller så det blir inget med det. där tappa jag 90%. slutar där
förjävla grymt
skäms
men jag är inte den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0