INFO för dig

♦Igår missade jag bussen pga att jag skrev det dära inlägget och kanske för att jag inte pallade springa och skämma ut mig som dom andra runt mig gjorde. Blev en cool promenad för mig ist.
♦Igår pluggade jag min engelska hos Ida. Det visade sig att jag var en av de få som hade gjort engelskaläxan igår. credddddd som fan!
♦Igår cyklade jag och ida ner till Willys för att köpa lite godis som skulle sitta fint i kistan. Sen tvingade jag med Ida till EH för att jag skulle få se och känna lite på affe i några minuter. Eftersom han har så mycket plugg nu så har han inte så mycket tid för mig. Jag tänker inte störa honom mer nu, det har jag bestämt. Inget tjat från mig nu, man vill ju inte va störig asså, ni hajar. Får se när han får lite tid över. Nu ska jag va barnvakt FETT SKOJ. Tror också att jag ska basta lite ensam ikväll, inte för att jag vill, men för att jag kan.
något sånt. undrar om vi har ngn öl?
(hetsa inte nu mormor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0