sån jävla rocker!

Soft dag vill jag lova. Började 8.15 och slutade 9.45 - kändes rätt okej. Åkte in till stan och gick igenom några affärer med Elin tills jag mötte mamma och handlade present till lilla Nora som fyllt 7. Passade på att haka på mösstrenden. Dock ville jag inte vara riktigt lika trendig som alla andra så det vart ingen vit utan en svart. Kan ju inte vara precis som alla andra hallåååå.
hur rock är det inte liksom ?
jag är usel på att göra sånt där coolt med fingrarna dock, typ westside!

Jag käkar enormt mycket mat!
Mamma och jag skulle käka mat på café & kök (heter la så?) och jag beställde dagens pasta som skulle vara kyckling pasta och nått sånt. Jag fick en tallrik med oxfilé och pasta och sånt bajs. Mor gick och sa att jag skulle ha kyckling. IAF så hade jag käkat så jag var mätt av den där andra pastan jag fick. Så skulle jag få nytt så jag tog en tacopaj. Jag åt nästan upp allt.. förstår ni mitt problem!? ne det gör ni inte... Jag kan äta hur mycket som helst asså..
Har ni ens läst hela vägen hit är ni värda ett famntag!
Nu ska jag gå ner och hämta glassen mormor gjort till mig :)

Kommentarer
Postat av: Hanna Helt

snygging!!

2010-01-22 @ 23:58:28
URL: http://hannahelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0