pustarutlitegranna

Jag trodde han skulle skälla ut mig inför hela klassen när jag gav fram pappret med det lilla jag skrivit om Bad&VVS butiken. Stog tyst och väntade medans han läste igenom sen kom det: mmm..
bra då kunde jag gå därifrån och slippa skriva om
kan tänka mig att jag ser ut ungefär såhär nu. Sitter dock två rader bakåt, men ni bryr er inte om det. Bild från vår lilla multimedia presentation typ nått sånt. aja ni hajar inte iaf.
P.S. Jag har affes tröja på mig vilket innefattar affedoft. Dock tror jag att jag har dragit i mig all lukt i näsan redan för det börjar sakta men säkert försvinna. Tror jag får åka och gnugga mig lite mot honom så det kommer tillbaka. D.S.

Kommentarer
Postat av: Simon

sv. hahaha välkommen till datakunskap utan tommy :D

2010-02-15 @ 12:36:23
URL: http://simonyounan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0