svenskalärarn

hon är fan läskig. Tänk dig att du skulle vara på hogwarts (harry potter skolan). Så känns det att ha lektion med henne. Hon skrattar och är gullig men har ögonen på alla samtidigt och är skitpetig! fan jag klarar inte av henne asså !
hon sa iofs en rolig sak idag
" Många skrev ju skrönor, att man blev hämtad av ett ufo tex.... men vem vet, det kanske man blir en dag. Då får man tänka såhär: Det här trodde jag var en skröna"

asså hahahaa så jävla knäpp. Det första man tänker om man blir hämtad av ett ufo är alltså: det här trodde jag var en skröna.
lite lika asså
/ j

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha min berättelse ägde ;)

2009-09-10 @ 22:20:14
URL: http://mlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0