blondiie

var hos min kära frisör åsa idag. Mycket trevlig, hon är ju för go asså. Tänkte att jag skulle klippa upp det, klippa kortare lugg, bli av med utväxten och göra fler slingor. Precis det är vad jag har gjort nu. Klart det inte blev som jag tänkt mig, eller jag vet inte vad jag hade tänkt mig. Blir alltid såhär när jag kommer från frissan. Blir lite halvnöjd först, sen ett dygn senare trivs jag i det. Aja nu ska jag inte babbla goja. Se själva

kortis luggen. Kommer ju inte ha håret så. Det var bara för att visa lite hehe.
Oj vad klockan vart mycket helt plötsligt. Ska springa upp och göra pytt i panna hihi, sofia kommer snart och då blir det hockey. Undrar vad hon tycker om det egentligen? spännande och se om hon gillar det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0