back julmust är skiten

Varför har ingen köpt chokladkalender till mig ?? det är en gåta..
Adrian (kusinen) hade inte heller fått någon så vi bestämde oss för att gå till affären och fixa oss varsin. Går in på ica- finns ingen chokladkalender. Går vidare till coop- finns ingen?? vad är problemet? Jag får syn på julmust och vill handla det istället. Adrian var inte så på, men han berättar att det finns billig julmust i glasflaska så vi går bort till dom. WOOW julia får en idé, varför inte slå på stort och köpa en hel back. Så det slutar med att jag och Adrian traskar runt på en förbaskat tung back med julmust. Min hand är röd och öm nu, men det vare värt!
Får några minuter senare ett sms från Jonte:
Köp ingen chokladkalender. Vänta tills jag kommer för jag har köpt en åt dig :)
Vilken grym vän jag har!
kung på sånna där rullisar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0