@ jacobssons

VILKEN KVÄLL/NATT ! :D
Här har man minsann aldrig tråkigt, vi lagade supergod mat, stack ner till golfbanan/bysjön där jocke och jesper dök efter golfbollar höhö, käkade glass och spelade alias (jag och jepser vann såklarten). Nyss ringde dom runt till lite folk på blocket och nu lirar vi lite NHL på xbox.

Jesper ringde till en tjej som sålde pokémonpärm:
J: Hej jag är en pokémonälskare..
*tyst*
Jag ringer på din annons

?:KLOCKAN ÄR 10 ÖVER 2 PÅ NATTEN!!
J: Men här i pokémonstaden är klockan bara 10 över 8

Grabben är ju helt körd!


andrea   joacim      jesper              julia               hanna                   sarah

älskar dessa människor enormt !
stannar över natten, nu blir det NHL lir woohoo!

/ J

Kommentarer
Postat av: catten

HAHAHAHA!! fyfaaa-aan va kul!

2009-08-14 @ 16:05:47
Postat av: julia

det kan jag lova !!

2009-08-15 @ 11:25:34
URL: http://heeltgalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0