innan jag kände dig

ligger i soffan och förfryser. inga konstigheter. adde ligger till höger, hostar och sover "asså vafaan är det här för jävla fitthosta..!!!??". hetsade och sprang iväg nu. andrea är sjuk.
annars då. melissa horns nya album, rätt bra. och ännu en slapp dag. vad hände? ena sekunden är jag taggad på party andra fett sur och vill bara sova, äta glass choklad och ba typ äta i mängder.
jag blir arg på mig själv när jag märker hur kärlek bara bestämmer och tar över mig. jag hatar att va svag. för ja det är det jag blir. jag vill kunna va macho och allt sådär. men vafan jag blir ju en liten fjant. måste fan uppföra mig. ska inte låta allt bli som det var en gång. för svag för mitt eget bästa.

aaa den andra bilden var bara för jag ville visa lite tuttar. ofc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0