låt mig berätta

denna dag var en helvetes dag eftersom jag inte fått tillbaka min plånbok och ingen vill berätta för mig var den håller hus. skulle klått upp den pullan direkt! men ye, det var inte bara det. det var liksom bara otur hela vägen. amanda är den enda som fattar. iaf, gick från skolan vid tio i morse. gick bort till ikanohuset (ja, jag kunde ju inte åka buss utan mitt busskort) åt meststesteste jag någonin ätit med jonis på chillis. GICK tillbaka till rese och mötte adde p. sen är resten oviktigt. åkte till lisa ikväll iaf. det var kalas, vi hängde i baren (haha coolaste ste ste ste), bastade och hoppade i poolen. fick GÅ hem ENSAM i mörkret nyss. fast det enda läskiga var skogen när jag såg min egen skugga och trodde någon stog där.
dax att sova
övre raden från höger:
lisa ida max
nedre raden från vänster
lisa ida jag
bra. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0