bajsdåligt humör

nu är en sån period när jag gråter och är sur hela tiden. Blir stört irriterad på småsaker och tänker det värsta om allt och alla så blir jag sur och otrevlig mot dessa stackare. mest är det om jag är hemma. behöver umgås med affe eller kompisar, annars blir jag sur på dom för att dom inte hör av sig till mig. ungefär.
--------------
nu tex är jag sur på affe för att han ska plugga ikväll. så jävla larvigt. han vet inte om det, så han kommer tycka jag är jättekonstig när han läser det här. men så äre alfred, nu vet du. plugga mindre, träffa mig mera.
så nu vet jag inte vad jag ska göra ikväll. funderar på att basta. SJÄLV. så jävla party då. hae, astråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0