tredje gången idag!

alltså varför bestämmer jag alltid en tid då jag får gå och väcka alfred, typ "nee men han behöver inte sova längre än till 11, så kl 11 går jag upp till honom"

Fick lite panik nyss när jag satt och hade så många bloggar att läas och såg att klockan var fem i elva. Bara fem minuter kvar och läsa bloggar..?! sen kom jag på att han kan ju faktiskt få sova lite till. (men kvart över går jag upp)


det var inte det jag skulle skriva egentligen, nej nej! skulle säga att nu åker storebror och addepadde till spanien för att götta sig i 2 veckor. bajsnyllen båda två. men ha de så bra ni två. dö inte, älskar er.

maja kom hem från rhodos för några dagar sen med, hoppas du hade det bra majset!
men jag klagar inte ska ni veta. jag är ju faktiskt på torpön!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0