nattligt samtal

Kom på att jag fick ett samtal som jag knappt minns inatt. Det lilla jag minns är att det var jocke som ringde minns inte vad vi pratade om. Sen plötsligt så var det karlsson som sa att vi skulle komma ngnstans. Minns inte det heller. Fett trött var jag iaf så jag orkade intre ens gå ner till Adde och fråga om vi skulle dra. På tal om adde och jocke så ska jag ner och se hur vakna dom är. spännande!
yäääää, fett värt!

update: jag går ner och säger gomorron till grabbarna. Andrea: "Varför sa du inte åt mig att vi skulle gå och basta !?" Det var alltså basta vi skulle göra. Jag pallade inte iaf.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha jamen, jaaa kul ju (a)

2010-02-21 @ 11:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0