dra åt helvete!

borde inte blogga i mitt tillstånd, för jag är bara arg hela tiden. Kan inte va så kul att läsa.
tänkte bara berätta för er som inte får se mig i skolkatalogen att jag är den fulaste som finns. Okej jag såg en tjej som nog inte ens var okej.. tycker synd om henne. Lite kul för mig att jag var snäppet mer okej än henne. Men iaf så var jag vidrig på skolfotot. Och inte nog med det, självklart är det en bild när jag skrattar på omslaget, eller vafan man säger, av PB.
EN till grej. Hur kul är det när man bara känner folket i sin klass i en skolkatalog med 442 sidor !!?? Jag ska flytta hem, hej då!
JAG HADE HELLRE HAFT DENNA BILD I SKOLKATALOGEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0