HELLO YOU!

jag är hungrig. det är jag alltid när jag ska sova. mina team mates (särskrivning?) är alltid hungriga. det gillar jag som fan. borde nästan hänga mer med män. jag har ju iofs mina matglada flickor lovisa majsan och elin. fan va bra tjejer.
just ja, började kolla brokeback mountain igår eller idag kanske. hade höga förväntningar men hade ingen aning om vad den handlade om. den va rätt seg där i början, men sen, satan! hade ingen aning om att de va bögar. CHOCKEN ba nej va gör ni, eller va, jaa såklart fortsätt kör bah! coolt. nu ska jag väl se klart den.

Kommentarer
Postat av: lovisa

shit va random för jag och simone såg den i lördags och tänkte exakt samma sak hahah

2012-05-09 @ 22:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0