och sååååå vidare

ligger i soffan och är lite skraj att hannes ska få för sig att lägga upp min dans på facebook.
"var nära på att lägga upp din dans, men kom på att jag vill se dig när du skäms. jävla grudge.."
ooojdå. grudge. TACK!
annars då?
jo idag har jag sovit lite för länge så att mamma blev arg, besviken osv. inte bra. har kollat klart på the notebook med simon julia och adde. jag gråter inte till sånt. tror inte ens på sån kärlek. alla är ju dumma i huvet i vilket fall. men joo om det skulle fungera så, lyckost dom.
jaaa jag kanske är bitter. men det är så. kärlek var bara fint förr. nu är allt en lek. men det är lugnt, har lagt av. hört att det är bäst japp.
hej puss på adde.

Kommentarer
Postat av: adde p

puss tillbaka som faaan!!!

2012-01-08 @ 01:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0