tjenna alla monsterdiggare

image description här sitter jag på ett tåg igen ja, falköping - jönköping. Sitter och flörtar med min egen spegelbild och sen fnissar så jag nästan måste hålla för munnen så ingen annan på tåget hör. Älskar att resa på kvällen/natten. Har alltid varit sån. "nästa station bankeryd, bankeryd" jävlar, det va länge sen. Blir lite sentimental tror jag. Himla länge sen jag hängde här. Men jo det jag skulle skriva, fan va bra liv jag har. Kan klaga på små saker som min kropp, att pengarna alltid är för några, att jag bor i en håla, att jag inte hittat den rätta (haha va?) osv. Men fan jag lever ändå livet helt underbart. Gör vad jag vill, visst att jag vill bo i typ thailand men jisses vem bryr sig. Jag har ju skitkul hemma också. Ae skulle bara säga att jag gillar livet och jag älskar att skratta :) bow chicka wow wow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0