kör eller kör

läste sarah ankarstrands blogg lite sådära. läser att hon fått ett bra svar från en körskola.
då tänkte jag ungefär såhär:
- sjunger sarah? hade ingen aning
- hahahah nej tokjävel jag är, hon menar ju körskola som i åka bil såklart! måste lämna en kommentar på det.
- fast vadå, tänk om hon menar sjunga? himla pinit då
så blev allt heeelt jävla snurrigt i skallen.. vågar inte ens fråga henne. tycker du är bra vad du än gör sarah :) sjunga och köra är båda mycket fina grejer. heja dig med körskolan!
HAFFA

Kommentarer
Postat av: Evelina

de va ungefär som när jag läste att eric hemmingsson var på körlektion (med en kör) på msn o jag skrev, "men gud, jag visste inte att du sjöng!!"

sen svarade han o ba "asså.. jag försöker ta körkort.."

"jaha..."

PT

2012-01-18 @ 13:46:49
URL: http://ews.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0