i staden lidköping

har trixxsxxaxat med magdas hår några timmar imorse. va väl inte mer än 2 men iaf. fick ut dreadsen till sist. nu kan ja det med. nu har hon väl stått i duschen i en timma också. hon kan liksom inte riktigt reda ut håret. vilken grej det där med dreads. ae tack jag klarar mig utan. men det kan va lite häftigt. right?
annars då?
ligger här och lyssnar på amanda fondell, läser bloggar, bloggar, hoppas på frukost.
nu kom hon ut
"jag har ont i hela huveeeeet, aldrig med dreads! KOM NU ÄTER VI"
älskar det sista hon sa. MAAAAAAT! HEJ

Kommentarer
Postat av: Simpan

Jag trodde jag var den enda som lyssnade på Fondell, Vi bara klickar mer och mer du och jag! ♥ Ses ikväll bästaste.

2012-01-03 @ 16:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0