hallihallå nya året

legat i sängen fan hela dagen. kollat massor one tree hill. och just nu sitter jag här och kikar lite på ett gäng motalagrabbar som sjunger till backstreet boys. fnissar lite åt hur rara dom är. hade sköj igår som väntat. mycket folk som väntat. och såå vidare. löste klänningskrisen genom att låna en av sofia. blir spännande och se mina klänningar när dom kommer sen. ska banne mig visa er hur fina dom va/är!
annars då?
vi hade enormt mycket mat som ändå blev uppätet innan 12. tjockfest.
skrattade en hel del under hela kvällen.
fick alla boyz men ville inte ha nån.
skoja. haha skulle aldrig hända. att jag inte ville ha nån alltså.
nej nu skoja ja igen. jag är lugn.
fick några fina katrineholmsflickor sovandes i mitt hus. fick lyx att dela säng med felicia.
somnade när felisen pratade djupt med mig inatt. så jävla dum. hoppas hon förlåter mig.
insåg nu hur fint håret var idag.
hej
livet leker. imorgon ska jag åka bussen 05.35 hohooooo. fett. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0