svettig. svettig stämning

jag hade skrivit ett helt inlägg med roliga saker som hände idag. men sen när jag läst igenom det fatta jag hur töntigt allt lät. ni skulle va så jävla tråkiga och baaa eh inte ens kul. så ja skiter it. ligger typ där i utkast.
kan däremot berätta att jag hade fett kul hos jossan igår. roligast var fan vägen till bussen. med plankan tofflorna fotbollen och löpet.
så idag har jag mest gått runt och varit jävligt varm bara. typ svettades ihjäl när jag satt och skratta. det är fan livet.
nu är tanken att jag ska sova. svettas lite i sängen.
mmmm lyssnar på "kärleken?". ska ba blunda och ta mig till den här fina sommaren. jävlar va den ägde. asså JAA STÖRT MYCKET. gud jag tjuteer snart hej jävla då.
jaa asså ni ser ju själva. detta var endast ett fåtal bilder från endast juli. herregud. jag skulle fan så mycket vilja göra om allt. fan svettas och gråta vare ja. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0