the thought alone is killing me right now

för det va kul så kollade jag igenom "killar jag gillar", min julkalender från förra året. spännande grej var att jag verkade hänga med olika killar varje dag, javisst har jag en hel drös killkompisar men kändes lite väl. sen tänkte jag lite längre. kom på att hur svårt kan det va? jag träffar väl killar varje dag nu med liksom. aaajustäää. fast aa ändå, det var annorlunda då.
en till sak. fasen va jag saknar pojkvän. seriöst hur gott är inte det? jävligt ensamt här hemma. vill ha någon manlig kramis. tänkte skriva öppen för förslag. men ha, det är jag ju inte ens. eller jo, men inte så mottaglig kanske.
obs. detta är ingen kontaktannons. pallar inte med massa fler stalkers. k?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0