ni skulle se bänken med papper - den tyder på förvirring i arbetet!

nu har vickan och clara lyssnat på "what makes you beautiful" fast någon lugnare version, heeela multimedia lektionen. kul att man nästan tröttna dagen efter man hittade den.
för övrigt är jag väldigt ensam. det är inte bara det att maja och elin har dragit och jag sitter kvar själv för att kämpa för mitt g. är fan ensam i allmänhet. eller neee. men fan känns ju så. vill hem men vill inte gå ut. vill att mamma ska komma och hämta..♥
en annan idiotgrej. när man bara YES hon/han är inne på fb! trycker på den och baa "wohoo chatta chatta chatta"
besvikelsen:
frågor:
hur går det på flash nu då?
varför har jag tid att skriva blogg nu då?
svar:
det går ungefär såhär....
och jag har tid för att jag väntar på hjälp....
hmm undrar vad jag gör där i flash egentligen?
känner ni igen texten kanske????
ååååh, spännande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0