jag är zlatan

hehehej hörrni. var ska man börja? göteborg va världigt fint. skulle nog kunna påstå att elins kommentarer gjorde stor del av resan. asså vem är hon? tror att göteborg ligger i holland och får lock i öronen som om hon var i egypten aa ja vet inte asså. fick kaffe och kaka mitt i natten av några ortodoxa, ungefär där börjades snacket om ortodoxa och höll på hela natten. skööööön
image descriptionimage description

var ute och gick med lovisa för att spana in strömavbrottet som var i vår by. ojojOJ om jag nästan sket i brallan när det plötsligt står en hund i en buske och glor på dig. jag skrek och hoppa på lovisa så hon skrek ännu värre. blev skrattfest. skratta är min hobby. lever för min hobby. syns i mina kinder.
skrattade även åt vår prinsessa och vår prins som testar permobil.
skrattar år många fler saker men man vill ju inte trötta ut er.
för klockren.
och jag har en biljett till avicii nu som alle andre. eller aa adde har den. men men, den är paxad. hihi puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0