Bowlingrumpor och det där

Jag är uppe såhär lite onödigt tidigt på mitt lov. Men det är oftast då man tänker bäst. Jag ska berätta vad jag tänker på. Igår spelade jag bowling med Jocko Adde jeppe och mamma. Fick slaka fingrar och slakt ben efter första timman. Någon hittade ju på att vi skulle köra i två timmar. Så idag sitter jag här med lätt träningsverk i vänstra rumpan (mm vi säger att man har två). Det jag vill säga med detta, bowlingspelare borde ha en rumpa (jaja skinka eller va ni vill att det ska heta) som är mycket mer vältränad än den andra liksom. En fast en sladder. Typ. Är det så? Eller kör de med både höger och vänster hand kanske?
Jag undrar verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0