att nästan pinka på sig

idag var en relativt bra dag. hade relativt kul i skolan. hade relativt mycket att säga på psykologilektionen. åkte relativt mycket bil. köpte relativt mycket fika. allt är relativt.
en sak som är säker är att jag aldrig förr tankat för 795 kr. blev fullt.
fick träffa min käre jönköpingsvän emelie idag. det om något va ju himla fint. gillar inte att vi bor så långt ifrån varandra (men om en vecka mina jönnevänner, då kommer ja! då blire kalej!). iaf, drack vanilla fun. det lät väl gott? det var det. det var kaffe om ni inte va rutinerade. jag dricker kaffe nu.
sen höll ja mig i flera timmar utan att pinka. det var det jobbigaste på länge.
gillar bild nummer två. man ba "feest hos julia, fest hos julia nuuuUUuuUU"
..
.
.
.
JULIA KOM IGEN NU!

Kommentarer
Postat av: Hanna Helt

vafan!!! stör mej att jag aldrig får träffa dej haha! MEN! snart får fan jag, emelie, julia & Simon komma till dej och köra en fest igen! ;) puuussss

2011-11-30 @ 15:29:38
URL: http://hannahelt.blogg.se/
Postat av: Emelie

MYS :D ses snaaaart

2011-11-30 @ 23:19:45
URL: http://splityourlip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0