pizza/kebab dagen

har firat den med att äta en sverige special. eller en halv iaf. liksom en kebabtallrik på en pizza. kunde inte firat denna dag bättre.
och jäklar va kul ja hade igår. har inte druckit ordentligt på länge så jag hade det ytterst festligt. äta och rocka hos my. en superäcklig grogg. söta ord från min gamle dagisfröken. påfyllning i spritflaskan. blöta strumpor. blödigt knä på adde. rock n roll.
sen skulle jag bestämt bort mot mina andra kamrater hos jonis. skulle absolut ha med mitt plastglas med 3 superblöta jordgubbar gult sugrör och en matcked dricka. fett tråkigt att gå så jag sprang. med glaset rakt upp som att jag skulle skåla, fick ju inte spilla. kom före lovisa och gänget som va med henne. attackerade alla. rockade loss. slog kalle som vägrade vakna. gav upp. fortsatte rocka tills rocken tog slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0