quicksand steals my shoe

försöker mig på att möblera om på bloggen. inser att det är jäklans klurigt, men inte borde vara. tror jag har rört till på min stilmall. ska ta ett snack med simon senare ikväll så fixar vi till det här. får va rörigt sålänge. kan ju hända att jag börjar blogga mer om min blogg är fin ist för ful. läppen genom halsbandet på det
bäste morgonen idag. vaknade hos lovisen. CYKLADE till bussen med henne på pakethållarn. trippade glatt med solglajjerna mot skolan. Hade LEKAR på idrotten, jag kunde inte blivit lyckligare. det är verkligen så jäkla kul. spökboll, killerboll och sånt. vårt lag vann hela tiden, maja och elin äger ju. fast asså jag också.
gossip girl, sen ska jag banne mig till gymmet. heyho!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0