några saker som jag vill skriva

1. "hitta kärleken igen" såg jag nyss på en reklam. jag har funderat på det dära. kan man hitta en ny kärlek när man redan haft en? alltså det kanske bara är jag, men jag jämför alla möjliga ting med min gamle hjärtevän. då måste man ju typ hitta någon "bättre". eller så tänker jag för mycket för detta bara mindfuckar mig. en dag ska jag iaf bli cplyckligt kär och skaffa världens bästa familj och gulligaste ungar, annar kan jag lika gärna hoppa av livet nu.
2. jag har tränat asduktigt på gymmet idag och känner mig så jäkla bra. sämsta är väl att jag ändå inte kommer se ut som jag vill till beachen 2011.. säg inget annat nu, jag vet vad jag vill. inte ni. bara så ni vet så är det när någon säger att man är tjock och man inte är det bland det värsta jag vet. jag blir fan galen. om jag råkar säga det så är det för jag är lite ironisk eller så kan jag säga något i stil med "jag har lite mage". det vet jag bäst själv och den som säger emot mig kan jag brotta ner i leran.
3. snart kommer andrea körandes med bil från katrineholm - ENSAM. jäkla älsklingspadde asså. vi kommer rocka fett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0