jag älskar ändå

amen vem pallar läsa? vem pallar skriva? jag har typ lagt av med båda delarna iaf. maja lovisa och andrea kan ju känna sig hedrade att jag läser deras då. eller vänta aftonbladet bbelva och bigbrotherblogg läser jag visst också. och vafasen, kollar väl in knappen och hakims, mikaela fornis och cimons ibland. eller vafan säger jag, jag läser ju younans, heltens och jullanpullans också.. trodde inte jag läste bloggar längre. hade fel.
men iaf, har väl tatt över jockes rum nurå eftersom han har fått ny dator osv. orkar inte mitt eget gamla skräp längre. pallar inte ens se mitt rum. krävs en förändring, krävs en vän, krävs ett äpple på datorn för att jag ska älska igen.
men annars älskar jag att vänner har körkort. det är sån jävla frihetskänsla. iaf när man är med dessa gosar. sov hos majsan, körde lite bil hemma hos henne. ägde ju fan. åkte bil till skolan. hade visst håltimma - åkte bil till norrköping och åt mat med majsjäveln. jag blir så satans lycklig av sånt här och av solen och solglasögonen. väntar så satans mycket på papprerna så jag också får köra bil nu!
freeeeed out
har märkt att jag inte ta kort utan att pillipillaner mitt finger lite snyggt över kameran. se mina exempel från igår och idag. förstas bilden från varamon igår. andra från bilfärden till skolan. se va coolt ni. ni fattar ju inte att det ligger en flygplats där borta, men nu vet ni. därför det är streck på himlen. haha, att man ska behöva förklara ens.



Kommentarer
Postat av: JJ

wie, jullan läser min blogg. Den är ju så himla läsvärd :D wehej.

2011-03-30 @ 19:50:51
URL: http://juliafridajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0