ja ba spyr i ditt face!

för idag är jag fett taggad inför helgens bravader. så ska väl packa lite och sedan sticka ner och göra klart håret hos min fine frisör. älskar mina väninnor. och jag är fett avundsjuk på padde som sticker till stockholm med jocke och simon och bor lite hos peter och drar sin krogdebut på nipe som dessutom har housetema. DET är galet. jag ska göra det bästa av min helg med majsan ute på resor söder i landet. Hört att det är mindre snö och så där nere.
pussochpulla, jag återkommer ikväll för fan.
p.s. loreen - my heart is refusing me. woooh, asså den dödar mitt hjärta. den går på maxvolym just i detta nuet. d.s.

Kommentarer
Postat av: häst

låten eeeee grym!

2011-03-03 @ 18:24:03
Postat av: maja

mööjsit :D

2011-03-03 @ 20:15:52
URL: http://majarustan.blogg.se/
Postat av: andrea

du kmr nog minsann få kul du med ;) ska tänka på er när jag tar mitt första steg in i partyvärlden! :D<3

2011-03-03 @ 21:33:24
Postat av: andrea

du kmr nog minsann få kul du med ;) ska tänka på er när jag tar mitt första steg in i partyvärlden! :D<3

2011-03-03 @ 21:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0