hemma är bra

har haft en jäkla kul helg med maja. en sväng i växjö, en sväng i jönköping. lite party, lite mys, lite vänner och massor mat (eller iaf gott).
skiter i bloggen snart om det inte kommer en bra blogg app. jag pallante lägga in bilder. aldrig. eftersom jag ändå inte kan lägga in musik så skiter jag i det. spotify premium äger ju ändå. mest äger det för att jag kan lyssna på majas konto. äg. tar lite bilder från facebook nu endast för att detta inlägg ska se lite skojigare ut.
ae funkade väl visst inte längre. jävla webbsida format. men aa ni får gå in och kolla själva då. julia nygren
ungefär såhär soligt idag iaf. det tog vi vara på. lovar

Kommentarer
Postat av: maja

puss. synkade

2011-03-06 @ 23:22:12
URL: http://majarustan.blogg.se/
Postat av: .....

Fräsch tjej ;)

2011-03-10 @ 19:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0